Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Je kunt onze klantenservice bereiken via de mail, telefoon, Facebook Messenger en Instagram . Wij doen ons uiterste best om jouw vraag binnen twee werkdagen te beantwoorden. Jouw bericht wordt onder een uniek toegewezen nummer geregistreerd in ons systeem. Wij werken van oud naar nieuw, waardoor je altijd reactie ontvangt op jouw bericht. Gelieve niet via al onze beschikbare kanalen meerdere berichten verzenden. Ook kun je ons telefonisch bereiken binnen de aangegeven openingstijden.
+31 6 82 364 188
Wat zijn de verzendkosten?
Voor een bestelling binnen Nederland betaal je €3,95 verzendkosten. Bij een bedrag vanaf €75,- worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Wat kost het om een artikel te retourneren?
De verzendkosten van een retourzending zijn voor eigen rekening en worden niet door ons vergoed.
Behalve wanneer er een verkeerd artikel geleverd wordt of wanneer het artikel een fabricage fout bevat bij aflevering. Dan zijn de retourkosten natuurlijk voor ons. Het risico van de retourzending is voor rekening van de klant
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
In onze webshop kun je een bestelling plaatsen door bij een product dat je wilt bestellen op de button 'in winkelwagen' plaatsen te klikken. Door vervolgens op het icoontje van de winkelwagen rechtsboven op de site te klikken, kom je in het bestelproces en doorloop je alle stappen om de bestelling af te ronden. Het product blijft 30 minuten in de winkelwagen staan voordat het automatisch uit de winkelwagen wordt verwijderd. Mocht je vragen hebben over het bestelproces dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@loustore.nl of telefonisch via 06-82364188
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
Als de bestelling die je geplaatst hebt nog niet is verzonden, kun je deze kosteloos annuleren. Om een bestelling te annuleren kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@loustore.nl
Zit ik direct vast aan mijn aankoop?
Nee, bij een aankoop op onze website is er sprake van herroepingsrecht. Je hebt 14 dagen de tijd om te beslissen voordat de koop is gesloten. Je hebt dus alle tijd om de aankoop goed te bekijken en te passen. Mocht het artikel toch tegenvallen of niet naar wens zijn, dan kun je dit binnen de 14 dagen retourneren.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Als de bestelling tegenvalt of niet naar wens is, dan kun je het artikel binnen 14 dagen retour zenden. Je dient hiervoor de factuur en het retourformulier mee te sturen met de retourzending. Het retourformulier is te downloaden op onze website. Op het retour formulier geef je aan welk artikel je wilt retourneren. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug.
Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd:
- Zonder sterke rook- of etensgeur
- In onbeschadigde staat
- Indien mogelijk in de originele verpakking
- Met aangehecht label
- Ongedragen of ongebruikt
Ons retour adres:
Lou Store.
Amforastraat 42
6691 KE Gendt
Kan ik een artikel uit de sale retourneren?
Artikelen uit de sale kunnen binnen acht dagen worden geretourneerd.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Als je een bestelling voor 15.00 uur hebt geplaatst en het product is op voorraad, wordt het dezelfde dag nog verzonden. Het is afhankelijk van de verzenddienst PostNL wanneer je je bestelling in huis hebt, meestal is dit de volgende dag al!
Welke betaalmethoden worden geaccepteerd?
Je kunt betalen met iDEAL of via een vooruitbetaling.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van een geplaatste bestelling. Wat moet ik doen?
Wij raden je aan eerst in de map met ongewenste (spam) mail te kijken. Mocht de mail ook hier niet zijn terecht gekomen dan kun je contact opnemen met onze klantenservice via info@loustore.nl of telefonisch via 06-82364188
Is het verstandig om een account aan te maken bij het plaatsen van een bestelling?
Ja, zo heb je altijd een overzicht van je bestellingen en de mogelijkheid om je gegevens te wijzigen.
Verder kun je
Detail van iedere bestelling bekijken
De status van iedere bestelling zien (in behandeling, betaald, verzonden)
Facturen van je bestellingen downloaden
Track & Trace informatie van een bestelling inzien
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Ga naar www.loustore.nl en klik rechtsboven in op inloggen. Hier kun je kiezen voor de mogelijkheid dat je, je wachtwoord vergeten bent. Als je hier je e-mailadres invult krijg je een mailtje met een tijdelijk wachtwoord. Dit wachtwoord kun je na het inloggen weer aanpassen.
Kan het gebeuren dat een artikel dat ik heb besteld niet meer op voorraad is?
In principe kan dit niet voorkomen, Maar het kan onverhoopt voorkomen dat een artikel niet meer op voorraad is. Mocht dit gebeuren dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op. Wij kunnen het aankoopbedrag terugstorten of je kunt een ander artikel uitzoeken.
Is het mogelijk om een artikel te ruilen?
Nee dat is helaas niet mogelijk. Als je een product wilt ruilen voor een andere maat of kleur, kun je een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. Het aankoopbedrag van het retour gestuurde artikel krijg je binnen 10 dagen terug gestort op je rekening.
Hoe gebruik ik de cadeaubon van Lou Store?
Om een cadeaubon te gebruiken dien je bij stap 1 in de 'winkelwagen' onder 'actiecode/cadeaubon' de exacte code van de cadeaubon in te vullen. Na het accepteren van deze code zie je dat het totaalbedrag automatisch met het bedrag van de cadeaubon wordt verminderd.
Iedere cadeaubon is voorzien van een unieke code. Deze code bestaat uit cijfers en nummers. Iedere cadeaubon wordt slechts éénmalig verstrekt. Je dient de cadeaubon dus goed te bewaren. In geval van diefstal of verlies vindt geen vergoeding plaats. Lou Store behoudt zich het recht voor om een cadeaubon uitsluitend te accepteren na ontvangst van de originele cadeaubon en om in geval van oneigenlijk gebruik alsnog betaling in geld te verlangen.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Vervelend als je een klacht heb, maar wij lossen hem graag voor je op. Neem via info@loustore.nl contact met ons op Je klacht wordt door ons zo snel mogelijk in behandeling genomen. Wij zullen je na ontvangst van de klacht binnen 24 uur schriftelijk (per e-mail) een bevestiging sturen.
Staat jouw vraag niet tussen onze veel gestelde vragen? Geen probleem! Stel alsnog jouw vraag aan ons via een e-mailbericht naar info@loustore.nl of via onze social media kanalen. Wij proberen dan alsnog jouw vraag zo compleet mogelijk te beantwoorden!